петак, 6. децембар 2013.

Kako sam JA doživeo blogomaniju


PUT








 Sedeo sam pozadi zato što Velibor ima 150 kila.
-Loše, jer smo bili zgurani kao sardine.
-Dobro, bar nisam morao pored Ace ni Pece.








PRVI PUT SA OCEM NA JUTRENJE (DRUŠTVOM NA BLOGOMANIJU)


Ovo mi je prvi put da sam na blogomaniji a tek možda treći ili četvrti da posećujem slične manifestacije. Bio dva puta na E-trgovini, još neki seminar i to je to. Uglavnom idem na neke striktno definisane obuke.

Neću detaljno da opisujem celu blogomaniju i predavače jer je to uradilo već dosta njih i da kažem bolje i studioznije od mene. Ja ću preneti neke svoje lične utiske i doživljaje. Mislim da ima dosta ljudi koji dolaze iz istog razloga kao i ja, pa im možda bude zanimljivo a i da ne moram da objašnjavam drugarima, nego lepo, evo piše ti.

Mada, moji drugari ionako misle da sam bio samo zbog zezanja, a i ovi sa blogomanije stavili onoliko slika sa žurke, kome ja sad da objasnim da sam bio zbog posla a na žurci sam bio preumoran i piće je bilo malo i samo sam mislio na to kako da se odmorim za sutra. Dobro, skoro da je bilo tako ;)                                                                                  

JA


Radim marketing u maloj firmi oko 20 zaposlenih + 15-tak freelancer-a. Odavno smo prepoznali prednosti internet marketinga i da kažem da ga vrlo uspešno koristimo. Međutim, idem na sve moguće edukacije zato što sam jednostavno skapirao da iako mislim da mnogo znam, svakodnevno proširujem znanje i od raznih ljudi dobijam informacije koje ne možete da verujete koliko na kraju budu primenjive i poboljšaju mi posao.

Jednostavno sam rešio da kad god budem u mogućnosti posetim ovakve manifestacije. Čak se nešto nosim mišlju da se sledeće godine prijavim kao predavač jer nekako verujem da neki moji projekti (www.pravniportal.rs ) mogu da budu zanimljivi ljudima a ja tako upoznam dosta ljudi, ali o tom potom.



ORGANIZACIJA


Sjajno organizovano sa dozom opuštenosti, ne previše usiljeno i sve nekako prijateljski. Svi su mi nekako bili na zadatku. Voditelj je bio Miloš Maksimović i uradio je to maestralno. Čovek je LEGENDA!



LJUDI


Realno sve na blogomaniji bi podelio u tri grupe:

Prvi: Poznati i uticajni. Dobro predavanje a ostatak vremena, spa, bazen, kuglana.... ne slušaju druge predavače, sa njima se druže onlajn.

Drugi: Žele da budu kao oni prvi, imaju ok predavanja, neki još neiskusno na bini ali svakako imaju šta da kažu. Nema ih u spa centru i na bazenu ali zato podržavaju kolege i lakši su za pristup nama boraniji.

Treći: Kojekakva boranija skupljena sa konca i konopca, raznih zanimanja i ideja. Sve u nadi da će uhvatili tračak znanja ovih prvih a bogami i drugih. Meni zanimljivi skroz. Ribe se smeju, gledaju te u oči, muškarci opušteni, oće da popiju, svi komentarišemo one don kafe devojke  prilično glasno, u pauzama pokazujemo jedni drugima slike sa promoterkama sa žurke i tako. Ok ekipa.


Ovo prvo je bilo laičko viđenje. Kad malo zagrebemo površinu vidimo sledeće :)

Priča se da je to zatvorena zajednica. Gde znam, možda i jeste ali ja to nisam osetio, jer kome god da sam prišao, pričali smo i dao mi je savete koje sam tražio. U jednom trenutku sam bio kao neki klinac koji ide od profesora do profesora i izlaže svoj problem sve u nadi ne bi li mu neki pomogao. Nemam problem sa tim, od blama i sujete sam se davno operisao a mogu vam reći da mi je stvarno bilo korisno.

Tanja Tatomirović mi je u 10 minuta razgovora skroz promenila gledanje na PR i dala neke vrlo konkretne smernice, Žarko Ptiček mi lepo skrenuo pažnju na neke bitne stvari, sa Ivanom Rečevićem smo ga lepo merili a bogami dobih i par dobrih saveta.....kažem ljudi strava. Malo sam se osetio inferiorno što su me modne blogerke ignorisale, ali realno, od kako sam se oženio to je nekako simptomatično :)


PREDAVAČI


O ovome neću mnogo da pričam jer su svi već rekli sve. Koga zanimaju detalji da se ne ponavljam neka pogleda

Meni je bilo dosta korisnih. Bilo je predavanja koja sam već čuo a bilo je i nekih koji me baš ne zanimaju ali sam nekako sve ispoštovao. Što zbog svoje radoznalosti, što zbog poštovanja prema ljudima koji su se spremali za to, a da se ne lažemo zaboravio sam kupaći a ne skijam pa i nisam imao baš nekog izbora :). Šalu na stranu, baš sam zadovoljan predavačima, najveći utisak na mene su ostavili Dave Trott, Miloš Čirič, Ivan Erceg, Ivan Raičević, Žarko Ptiček, Bojana Kovačević...



MODNE BLOGERKE


O njima ću sutra. Meni je skroz ok to što rade ali ću napisati par reči i o tome. Ja sam skroz na njihovoj strani ali nisam hteo da mi prvi tekst bude neki hejterski. Što kažu babe “ne valja se”.

ŽURKA

The books of knjige, LEGENDE!

Sjajna ideja. Mada. Svi su se već namontirali, ljudi sa kojima si se super družio dole, sad ne možeš da pričaš jer je muzika preglasna. A da, muzika je preglasna. To je već moja zona. Bend je trebao da stavi satelite u sva četiri ugla a binove u dva unakrsno. Onda mogu da se smanje, mi lepo sve čujemo glasno i čisto a uz to možemo i da pričamo. Piće relativno skupo i malo. Izuo sam se od para dok sam se napio. Naravno morao sam da se napijem jer sam bio umoran a ne mogu da igram umoran i trezan.

Drugo veče malo bolje. Repertoar malo bolji ( prvo veče je repertoar nešto što smo slušali po žurkama poslednjih 20 godina) drugo veče već bolje, malo prošarano ali ok. Stali smo malo dalje od muzike da bi mogli i da pričamo. Opet je bilo glasno i opet sam morao da se napijem. Društvo oba dana je bilo strava. Ovom prilikom želim da se izvinim novim prijateljicama na lupetanju.Stvarno nisam hteo nikog da uvredim, samo me tako uhvati kad želim da privučem pažnju. Testiram granice ljudske sujete. Jbg. zezam se i na svoj račun.

SMEŠTAJ


Bez veze. Zakasnili smo sa prijavama pa nam zapala neka socijala, vila Nikola. Čisto, ali ništa posebno. Klopa bezveze. Zapalo da nas četvorica spavamo u jednom četvorokrevetnom apartmanu a Jeca sama u trokrevetnom. Onda su Aca i Velibor doneli jedan krevet iz njenog apartmana jer Aca nije hteo da spava sa Veliborom u bračnom krevetu sa jednim jorganom. Peca je imao odvojenu sobu što je super jer nas nije davio svojim hrkanjem. U našoj sobi hrkao sam samo ja, pa mi je bilo ok.


PROVALA BLOGOMANIJE


Reakcija moje nove prijateljice koju sam zgotivio na prvu, na Acinu izjavu da nema FB profil i da uopšte ne koristi Smartfon. “ Pa kako ti tvituješ čoveče!” Ne znam da li je bila fora ili je rekla ozbiljno ali fazon je vrhunski. Zezamo ga već danima i kako je počelo, cenim da će nabaviti jedan.


DA LI BI IŠAO PONOVO?


Kako god da Vam ovo izgleda ja idem i sledeće godine!

13 коментара:

  1. Cestitam na prvom tekstu i zelim puno srece i zanimljivih tema u buducnosti!
    Drago mi je sto si isao na to predavanje jer verujem da si cuo mnogo interesantnih stvari, a i sto si bio u drustvu mog profesora Varagica, ciji sam veliki postovalac i kao coveka i kao predavaca (nisam ovo napisala da bih imala prodju kod njega jer sam njegove predmete odavno ispolagala, da ne bude zabune) ;)
    S postovanjem,
    Osa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Tema imam, samo da se ne olenjim. Ionako me više niko ne sluša. Ovo je dobar način da pričam i da imam osećaj da me neko sluša hahaha...

      Избриши
    2. Ma imas i ti po koju pametnu da prozboris ;)
      Samo pisi! :D
      sOsa

      Избриши
  2. Ajoooojjjj- prilično nelagodno se osećam kao sitna boranija- a tek da me vidiš, povuko bi reč, odma...

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam iskusan kada su blogovi u pitanju ali na osnovu onog sto sam citao mislim da si pokupio dobrih stvari sa "Blogomanije". Mogu da kazem da obzirom da te poznajem napisano je skroz u tvom fazonu, i iz tvoje perspektive :). A to je koliko sam ja zapamtio onaj tekst, i jedna od karakteristika kvalitetnog bloggera. Samo napred, u dalje razvijanje novih kvaliteta, iako znam da ih vec imas dosta i kao covek i kao poslodavac, i kao biznismen. A i kao muzicar nisi los. :) Kao sportista znam da imas srce i volju, ali ti je problem godina proizvodnje, a i bije onaj doktor Boga ti pa nije bas lako :) Nadam se da ces i mene uspeti da naucis po nesto iz razlicitih sfera u kojima nosis bogato znanje ;) Jedva cekam nov materijal.
    Tvoj trener.
    Ossu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam iskusan ni ja. Jednostavno hoću da počnem da pričam priča koje pričam inače. Hvala!

      Избриши
  4. Srećno ti blogovanje!
    Eto, i to je jedan od razloga konferencija, posle svake neki ljudi krenu da bloguju, i da više koriste društvene mreže :)

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Искрено, све критике које имам да ти кажем рећићу ти уз ракијицу :)
    (ПС: мезе се подразумева)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve kritike su dobrodošle. Znam da trebam još da se isprofilišem. A predlog mi se posebno sviđa :)

      Избриши